НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Навчальні плани з ліцензованих професій

Навчальний план з професії «Манікюрник»

Переглянути: Навчальний план з професії «Манікюрник»

Навчальний план з професії «Зварник пластмас»

Переглянути: Навчальний план з професії «Зварник пластмас»

Навчальний план з професії «Машиніст (кочегар) котельні»

Переглянути: Навчальний план з професії «Машиніст (кочегар) котельні»

Навчальний план з професії «Оператор котельні»

Переглянути: Навчальний план з професії «Оператор котельні»

Навчальний план з професії «Перукар (перукар-модельєр)»

Переглянути: Навчальний план з професії «Перукар (перукар-модельєр)»

Навчальний план з професії «Продавець непродовольчих товарів»

Переглянути: Навчальний план з професії «Продавець непродовольчих товарів»

Навчальний план з професії «Продавець продовольчих товарів»

Переглянути: Навчальний план з професії «Продавець продовольчих товарів»

Навчально-методична робота державного навчального закладу «Сумський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»  спрямована на методичне забезпечення й удосконалення існуючих форм і видів занять зі слухачами.

Методична робота в навчальному закладі здійснюється згідно Закону України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Положення про методичну роботу.

Методична робота на навчальний рік планується на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за минулий рік у вигляді самостійного розділу плану роботи ДНЗ «Сумський центр ПТО ДСЗ».

Педагогічний колектив працює над єдиною методичною проблемою на тему: «Інтеграція теоретичної та професійно-практичної підготовки слухачів до подальшого працевлаштування», яка досліджується протягом п’яти років.

Зміст та напрямки методичної роботи:

– дослідження діяльності педагогів;

– надання практичної методичної допомоги педагогічним працівникам;

– узагальнення та впровадження педагогічного досвіду;

– методичне забезпечення навчально-виробничого процесу;

– науково-методичне забезпечення нового змісту професійно-технічної освіти;

– проведення аналізу діяльності педагогів.

Форми проведення методичної роботи:

– семінари, методичні наради  НМЦ Департаменту освіти;

— педагогічна рада;

– інструктивно–методична нарада;

– засідання методичної комісій;

– психолого-педагогічний семінар;

– відкриті, показові уроки;

– семінар для молодих викладачів та майстрів виробничого навчання.

Комплексне методичне забезпечення навчального закладу – це розробка та створення оптимальної системи навчально-методичної документації й засобів навчання, необхідних для повного та якісного навчання в професійно-технічному навчальному закладі з певних професій в межах програми та відведеного навчальним планом часу.

Комплекс навчально-методичного забезпечення ДНЗ  «Сумський центр ПТО ДСЗ» складається з:

1) навчальної документації:

— навчальний план;

— комплект перспективно-тематичних планів з усіх тем предмета;

— плани уроків;

— перелік навчально-виробничих робіт з професії;

2) навчальних засобів для слухачів:

— підручники;

— навчальні посібники;

— конспекти лекцій;

— довідники;

— збірники задач і завдань для вправ і самостійних робіт;

— комплекти інструкційно-технологічної документації тощо;

3) дидактичних засобів на урок:

— зображувальні наочні приладдя;

— технічні засоби навчання;

— демонстраційне обладнання;

— тренувальні пристрої;

— програмне забезпечення для комп’ютерної техніки  тощо;

4) засобів для викладачів, майстрів виробничого навчання:

— власна методика викладача з предмета (професії);

— методичні розробки з кожної теми програми;

— методичні рекомендації;

— інформаційні матеріали про передовий педагогічний та виробничий досвід.